Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Kitti,Bettan,Cilla - 25 juni 2011 17:37

Hejsan nu är jag hemma igen :D det var jätte kul lite senare ikväll får ni en bildbomb från grällsta :D men just nu är det chill ni ska få en bild på mig. Nu ska jag laga mat det blir spagetti och köttfärs och chilli gootttt! Och så ska ni få en video som jag ska göra om alla grällsta bilder jag har tagit åt bettan :) dom ska dit om 2 veckor så då ska jag be bettan fota edd som jag red men först testade jag malwin det gick väl ganska fint men nt direkt min stil av ponny edd var som min sköthäst Elof som är het så jag var ju skit nöjd och så har jag flyttat upp till mellanponny på onsdagar 16:10 i min kompis jossan och jojjo det ska bli kul att berätta att jag flyttat upp men nu måste jag sluta ska fortsätta laga mat och detta var ett litet mobilinlägg pussi pussi! //Kitti

Presentation

Hej! vi som äger denna blogg heter Emilia (13),Bettan (14), Cilla (14) vi alla gillar hästar. Bettan och kitti rider på samma ridkola cilla gjorde men hon slutade Tråkigt tråkigt men hon hade inte tid för skolan blev för mkt jag och cilla går i samma sko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil av film är bäst?
 Action
 Komedi
 Thriller
 Rysare
 Drama

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Play


Ovido - Quiz & Flashcards