Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Kitti,Bettan,Cilla - 26 juni 2011 09:26

   Detta var min Häst eftersom att hästen på bilden nedanför blev halt så fick jag Min fina Edd istället men jag blev nöjd love u!<3   Det här är malwin den häst jag fick först men han blev tyvärr halt men då fick jag edd ^^   det här e Selma åt vänster och Betty åt höger   och det här e min söta lilla ponny! han stog så stilla han rörde sig inte sötnöt!!  det här e betty till vänster och selma till höger så söta!!

Av Kitti,Bettan,Cilla - 26 juni 2011 09:26

   Detta var min Häst eftersom att hästen på bilden nedanför blev halt så fick jag Min fina Edd istället men jag blev nöjd love u!<3   Det här är malwin den häst jag fick först men han blev tyvärr halt men då fick jag edd ^^   det här e Selma åt vänster och Betty åt höger   och det här e min söta lilla ponny! han stog så stilla han rörde sig inte sötnöt!!  det här e betty till vänster och selma till höger så söta!!

Av Kitti,Bettan,Cilla - 26 juni 2011 09:26

   Detta var min Häst eftersom att hästen på bilden nedanför blev halt så fick jag Min fina Edd istället men jag blev nöjd love u!<3   Det här är malwin den häst jag fick först men han blev tyvärr halt men då fick jag edd ^^   det här e Selma åt vänster och Betty åt höger   och det här e min söta lilla ponny! han stog så stilla han rörde sig inte sötnöt!!  det här e betty till vänster och selma till höger så söta!!

Presentation

Hej! vi som äger denna blogg heter Emilia (13),Bettan (14), Cilla (14) vi alla gillar hästar. Bettan och kitti rider på samma ridkola cilla gjorde men hon slutade Tråkigt tråkigt men hon hade inte tid för skolan blev för mkt jag och cilla går i samma sko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil av film är bäst?
 Action
 Komedi
 Thriller
 Rysare
 Drama

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Play


Ovido - Quiz & Flashcards